10 кращих Ютуб каналів для вивчення англійської:
Слухаємо радіо англійською онлайн (179 радіостанцій)
https://laradiofm.ru/page-1/language-3/
Англійські ідіоми
http://www.24english.ru/english-reading/idioms
Весела англійська
http://www.funenglishgames.com/funstuff.html
Англійські ідіоми
http://www.24english.ru/english-reading/idioms
Весела англійська
http://www.funenglishgames.com/funstuff.html
Як швидко запам’ятовувати
англійську: 5 трюків
Хто хоча б раз не мріяв про феноменальну пам’ять, нехай першим кине у
мене камінь . А якщо серйозно, хоча ейдетичною пам’ятью може похизуватися лише
один відсоток людей, всі ми здатні запам’ятовувати необхідну інформацію трохи
швидше. Для цього використовуйте кілька трюків. Отже, давайте подивимося, як
швидко запам’ятовувати англійську (і не тільки).
Трюк 1: авторство
Коли ми вигадуємо щось у нашому мозку виникають нові нейроні зв’язки, і
він починає працювати більш активно, ніж коли ми просто читаємо інформацію.
Така інтенсивна робота мозку сприяє швидшому запам’ятовуванню.
Як можна це використати:
Придумуйте власні речення з новими граматичними конструкціями та
словами. Якщо ви вивчаєте кілька слів складіть коротку розповідь, де буде
задіяна уся нова лексика та граматика. До речі, чим більш непоєднуваними вам
здаватимуться слова, тим більше ви будете напружуватися, придумуючи історію, а
отже тим активніше працюватиме мозок, і тим якісніше ви запам’ятаєте необхідний
матеріал.
Ще один хороший спосіб використання цього трюку – переказ. Не плутати
із зубрінням. Переповідаючи щось своїми словами, ми придумуємо власну версію
прочитаного. Ви можете пояснити своїми словами використання правил граматики.
Якщо ви вивчаєте нову лексику із тексту, стисло перекажіть його, використовуючи
ці слова.
Трюк 2: хибне відтворення
Пригадайте ситуацію, коли ви помилялися, а інша людина виправляла вас.
Це могла бути помилка будь-якого характеру: у вимові, у судженнях, ненавмисне
перекручування фактів, помилка під час виконання фізичних вправ тощо. А тепер
згадайте, після того, як вас виправили, чи одразу запам’ятали, як правильно?
Швидше за все відповідь буде позитивною.
Висновок: – ми не ідеальні і припускаємося помилок.
+ на помилках ми вчимося швидше.
Цікаво, що таким же чином діє і правильне відтворення. Наприклад, коли
ми не знаємо якогось факту, але робимо здогади щодо нього, і вони виявляються
правильними, ми одразу ж запам’ятаємо цей факт.
Як ви можете це використати:
Перш ніж зазирнути у словник чи перекладач, спробуйте здогадатися, яке
значення має нове слово чи новий вираз. Так само вчиняйте і при вивченні
граматики: спершу спробуйте здогадатися, що означає граматична конструкція, які
можуть бути правила її використання тощо. Обов’язково перевірте, чи були ви
праві.
Трюк 3: незавершена дія
Ми ліпше запам’ятовуємо те, що нам не вдалося довести до кінця. Мабуть,
наша совість постійно цвіркоче про незавершену справу, і не дає мозку позбутися
цієї інформації. Але, як тільки мозок, починає вважати цю справу вже
неактуальною, він намагається позбутися її.
Наприклад, ви дивитися фільм. Він йде три години, і ви вирішуєте:
частину подивитеся сьогодні, а решту – завтра. Коли завтра ви приступите до
перегляду, то чудово пам’ятатимете, що відбувалося у фільмі. А ось якщо ви
переглянете 20 хвилин фільму, вирішите, що він нецікавий, і почнете дивитися
щось інше, то наступного дня вам буде важче пригадати, про що був перший фільм.
Причина: ваш мозок просто відмітив цю інформацію як завершену та неактуальну,
тому не вважає за потрібне утримувати її.
Як ви можете це використати:
Залишайте дію незавершеною та актуальною. Ні, це не означає, що
потрібно все кидати на середині. Просто не забувайте: те що ви вивчили
сьогодні, знадобиться вам завтра, а отже не варто одразу ж додавати свіжо
вивчені слова у список «done» та забувати про них як про страшний сон.
Підтримуйте вивчену інформацію актуальною, регулярно використовуючи та
повторюючи. Для цього регулярно повторюйте пройдений матеріал. Наприклад,
зранку ви можете, повторити кілька слів, які вивчали деякий час тому, а ввечері
приступати до вивчення нових.
Трюк 4: яскравий колір
Ще один цікавий факт: ми швидше запам’ятовуємо те, що привертає нашу
увагу та вирізняється серед загальної маси. Так, після поїздки у громадському
транспорті, ми запам’ятаємо людину у яскравому одязі, а ось як виглядала решта
людей, навряд згадаємо.
Як ви можете це використати:
Підкреслюйте найважливішу інформацію яскравим маркером. Якщо це нові
слова із тексту, роздрукуйте його, виділіть ці слова та перечитайте текст ще
раз. Коли ви будете згадувати, які слова вивчали у тому тексті, скоріш за все у
вашій уяві візуалізуються виділенні слова. Так само робіть із правилами,
виразами, чи фрагментами інформації.
Трюк 5: запис від руки
Ми прискорюємо засвоєння інформації, записуючи її від руки. Це
відбувається тому, що процес написання допомагає задіяти одразу і візуальну
пам’ять, і механічну.
Як ви можете це використати:
Виписуйте нові слова у словник, прописуйте їх кілька разів при
повторенні. Також не завадить виписати і приклади їх використання. Записуйте
важливі правила, фрагменти текстів, наприклад, в яких ви побачили незвичну для
вас конструкцію, яку хотіли б запам’ятати.
Отже, щоб швидко щось запам’ятати, потрібно: придумати власний приклад
використання інформації або історію, де ця інформація буде задіяна; не боятися
робити помилки; регулярно повторювати та не зупинятися на досягнутому;
підкреслювати важливу інформацію яскравим кольором та записувати її від руки.
Ці методи впливають не лише на швидкість засвоєння інформації, але й на якість.
Ви можете використовувати їх усі одразу, комбінувати між собою, або обрати той,
який найкраще працюватиме особисто для вас.
Хто хоча б раз не мріяв про феноменальну пам’ять, нехай першим кине у
мене камінь . А якщо серйозно, хоча ейдетичною пам’ятью може похизуватися лише
один відсоток людей, всі ми здатні запам’ятовувати необхідну інформацію трохи
швидше. Для цього використовуйте кілька трюків. Отже, давайте подивимося, як
швидко запам’ятовувати англійську (і не тільки).
Трюк 1: авторство
Коли ми вигадуємо щось у нашому мозку виникають нові нейроні зв’язки, і
він починає працювати більш активно, ніж коли ми просто читаємо інформацію.
Така інтенсивна робота мозку сприяє швидшому запам’ятовуванню.
Як можна це використати:
Придумуйте власні речення з новими граматичними конструкціями та
словами. Якщо ви вивчаєте кілька слів складіть коротку розповідь, де буде
задіяна уся нова лексика та граматика. До речі, чим більш непоєднуваними вам
здаватимуться слова, тим більше ви будете напружуватися, придумуючи історію, а
отже тим активніше працюватиме мозок, і тим якісніше ви запам’ятаєте необхідний
матеріал.
Ще один хороший спосіб використання цього трюку – переказ. Не плутати
із зубрінням. Переповідаючи щось своїми словами, ми придумуємо власну версію
прочитаного. Ви можете пояснити своїми словами використання правил граматики.
Якщо ви вивчаєте нову лексику із тексту, стисло перекажіть його, використовуючи
ці слова.
Трюк 2: хибне відтворення
Пригадайте ситуацію, коли ви помилялися, а інша людина виправляла вас.
Це могла бути помилка будь-якого характеру: у вимові, у судженнях, ненавмисне
перекручування фактів, помилка під час виконання фізичних вправ тощо. А тепер
згадайте, після того, як вас виправили, чи одразу запам’ятали, як правильно?
Швидше за все відповідь буде позитивною.
Висновок: – ми не ідеальні і припускаємося помилок.
+ на помилках ми вчимося швидше.
Цікаво, що таким же чином діє і правильне відтворення. Наприклад, коли
ми не знаємо якогось факту, але робимо здогади щодо нього, і вони виявляються
правильними, ми одразу ж запам’ятаємо цей факт.
Як ви можете це використати:
Перш ніж зазирнути у словник чи перекладач, спробуйте здогадатися, яке
значення має нове слово чи новий вираз. Так само вчиняйте і при вивченні
граматики: спершу спробуйте здогадатися, що означає граматична конструкція, які
можуть бути правила її використання тощо. Обов’язково перевірте, чи були ви
праві.
Трюк 3: незавершена дія
Ми ліпше запам’ятовуємо те, що нам не вдалося довести до кінця. Мабуть,
наша совість постійно цвіркоче про незавершену справу, і не дає мозку позбутися
цієї інформації. Але, як тільки мозок, починає вважати цю справу вже
неактуальною, він намагається позбутися її.
Наприклад, ви дивитися фільм. Він йде три години, і ви вирішуєте:
частину подивитеся сьогодні, а решту – завтра. Коли завтра ви приступите до
перегляду, то чудово пам’ятатимете, що відбувалося у фільмі. А ось якщо ви
переглянете 20 хвилин фільму, вирішите, що він нецікавий, і почнете дивитися
щось інше, то наступного дня вам буде важче пригадати, про що був перший фільм.
Причина: ваш мозок просто відмітив цю інформацію як завершену та неактуальну,
тому не вважає за потрібне утримувати її.
Як ви можете це використати:
Залишайте дію незавершеною та актуальною. Ні, це не означає, що
потрібно все кидати на середині. Просто не забувайте: те що ви вивчили
сьогодні, знадобиться вам завтра, а отже не варто одразу ж додавати свіжо
вивчені слова у список «done» та забувати про них як про страшний сон.
Підтримуйте вивчену інформацію актуальною, регулярно використовуючи та
повторюючи. Для цього регулярно повторюйте пройдений матеріал. Наприклад,
зранку ви можете, повторити кілька слів, які вивчали деякий час тому, а ввечері
приступати до вивчення нових.
Трюк 4: яскравий колір
Ще один цікавий факт: ми швидше запам’ятовуємо те, що привертає нашу
увагу та вирізняється серед загальної маси. Так, після поїздки у громадському
транспорті, ми запам’ятаємо людину у яскравому одязі, а ось як виглядала решта
людей, навряд згадаємо.
Як ви можете це використати:
Підкреслюйте найважливішу інформацію яскравим маркером. Якщо це нові
слова із тексту, роздрукуйте його, виділіть ці слова та перечитайте текст ще
раз. Коли ви будете згадувати, які слова вивчали у тому тексті, скоріш за все у
вашій уяві візуалізуються виділенні слова. Так само робіть із правилами,
виразами, чи фрагментами інформації.
Трюк 5: запис від руки
Ми прискорюємо засвоєння інформації, записуючи її від руки. Це
відбувається тому, що процес написання допомагає задіяти одразу і візуальну
пам’ять, і механічну.
Як ви можете це використати:
Виписуйте нові слова у словник, прописуйте їх кілька разів при
повторенні. Також не завадить виписати і приклади їх використання. Записуйте
важливі правила, фрагменти текстів, наприклад, в яких ви побачили незвичну для
вас конструкцію, яку хотіли б запам’ятати.
Отже, щоб швидко щось запам’ятати, потрібно: придумати власний приклад
використання інформації або історію, де ця інформація буде задіяна; не боятися
робити помилки; регулярно повторювати та не зупинятися на досягнутому;
підкреслювати важливу інформацію яскравим кольором та записувати її від руки.
Ці методи впливають не лише на швидкість засвоєння інформації, але й на якість.
Ви можете використовувати їх усі одразу, комбінувати між собою, або обрати той,
який найкраще працюватиме особисто для вас.