6.5.25

Батькам на замітку. Фактори, які впливають на результат навчання:

🟣Фізіологія

🔹якщо пізно ліг, досипає на першому уроці

🔹не поснідав вдома, шкідлива їжа

🔹далека дорога, гуртки допізна, хронічна перевтома і далі  розсіяність, помилки, дратівливість 

🔹хворобливість чи міцне здоров'я. У першому випадку - часті пропуски, у другому - витривалість при великих навантаженнях. 

🟣Індивідуальні особливості

Всі діти різні: 

🔹Швидкість мислення, пам'ять, увага здатність концентруватись - вочевидь, когнітивні здібності впливають на те, як дитина опрацьовує матеріал.

🔹Додайте сюди схильність до фізико-математичних чи гуманітарних дисциплін і згадайте як рідко трапляються універсальні генії зразка Леонардо да Вінчі.

🔹До речі, амбітність дитини важить багато. 

🟣Перехідний вік

Згадайте себе в період з 12 по 15 років:

🔹гормональні гойдалки, коли щодня рве на сотню хом'ячків і взагалі не до навчання.

🔹сепарація і руйнування правил, домашніх та шкільних

🔹Друзі, туса та блогери мають більший авторитет ніж дорослі

🟣Виховання

🔹Самоорганізованість та дисциплінованість дуже помічні у навчанні. І навпаки спізнення і відсутність домашки підводять самих блискучих.

🔹Залежність від гаджетів обернено пропорційна успішності.

🔹Престижність освіти та звичку читання діти списують з батьків.

🟣Стрес

На шкільний день впливають обставини в родині, сварка з друзями, переїзд, війна постійним бекграундом....

🟣Освітнє середовище

🔹фаховість вчителів 

🔹емпатичність куратора 

🔹робота з дитячим колективом 

🔹розклад занять 

🔹матеріальна база

🔹емоційна безпека та наявність укриття

🔹атмосфера поваги та взаємопідтримки

🟣Іноді довіра і співпраця з батьками стають вирішальними.

1️⃣На результат навчання впливає чимало факторів

2️⃣Школа може відповідати лише за освітнє середовище і співпрацю з батьками. 

3️⃣А ще школа може розуміти комплексність питання і враховувати все те, що дитина приносить у простір разом з наплічником. Не відмахуватись, не спрощувати, а спостерігати, аналізувати і ставитись по-людськи. 

Аліна Туз